אין מוצרים בעגלת הקניות שלך.

 

שירות לקוחות

שירות לקוחות

מדיניות



*בתאום מראש ניתן להגיע לחנות הבוטיק שלנו ולפגוש את התכשיטים שבאתר.

 

מועד אספקת הפריטים הוא בין 3 ל-7 ימי עסקים.

מדיניות משלוחים:

1. שליח מאובטח עד הבית על ידי דואר ישראל
2. שליח למקום עבודה בכל הארץ
3. דואר רשום
4.איסוף עצמי ממשרדנו בבורסה ליהלומים

מדיניות החזרה:

רוצה להחזיר מכל סיבה? אין בעיה!

30 יום זיכוי כספי מלא(קנייה ללא סיכון) מיום התשלום. את הזיכוי הכספי תקבל תוך מקסימום 30 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקת שבוצעה בתשלומים תזוכה גם באופן זה, ועסקה שחויבה באמצעות תשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך. בכל מקרה או שאלה שמתעוררת, אנחנו כאן לרשותך כדי לפתור כל בעיה.  

 

מדיניות תשלום/פרטיות:

פרטי האשראי המוזנים במערכת נמחקים מיד עם ביצוע העסקה. אינם נשמרים במערכת ובשום אופן לא מועברים לצד שלישי. 

הפרטים האישיים, לרבות כתובת המייל, מספר הטלפון וכתובת המשלוח אינם נשמרים במערכת ובשום אופן לא מועברים לצד שלישי.  

 

בקרת איכות:

המוצרים נארזים ונשלחים לאחר שעברו בדיקות במחלקת בקרת איכות, כשהם באיכות הגבוהה ביותר. אם המוצר, או חלק ממנו פגום או אינו מספק, אנו מתחייבים להחליפו או לזכות כספית את ערכו.
 

מידת טבעת:

במידה ואינך יודע את מידת הטבעת לאחר ההדרכה באתר,על דאגה אנו נייצר את הטבעת במידה אצבע נפוצה, ולאחר מכן תוכל לחזור עם הטבעת לתיקון מידה ללא עלות נוספת.

תעודה:

בכל קניית תכשיט מצורף תעודה ממכון גימולוגי הבינלאומי "IGL" או "EGL" אשר מוכר לכל חברות הביטוח.

בנוסף מקבלים תעודת אחריות של jool.me אשר מקנה אחריות על התכשיט והיהלומים לכל החיים.  

מוצרים מומלצים באתר
 
JOOL.ME located at ז'בוטינסקי 1, רמת גן, ישראל . Reviewed by 80 מצביעים rated: 4.8 / 5